دانلود پروژه و پاورپوینت

دانلود پروژه و پاورپوینت های دانشجویی

دانلود پروژه و پاورپوینت

دانلود پروژه و پاورپوینت های دانشجویی

پاورپوینت کژکاری جنسی چیست

پاورپوینت کژکاری جنسی چیست

پاورپوینت کژکاری جنسی چیست دسته: روان شناسی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1062 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 54

پاورپوینت کژکاری جنسی چیست شامل 54 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

 

 

قیمت فایل فقط 9,500 تومان

خرید

پاورپوینت کژکاری جنسی چیست

پاورپوینت کژکاری جنسی چیست شامل 54 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

اختلالات جنسی یکی از شخصی ترین حوزه های زندگی مردم است. هریک از ما موجودی جنسی با ترجیح ها و خیال پردازی هایی هستیم.

تعریف رفتار جنسی با زمان ومکان تغییر می یابد.دیدگاه معاصردنیای غرب را در نظر بگیرید که بازداری ابزار جنسی مشکل ساز است.و آن را با این دیدگاه قرن نوزدهم یا اوایل قرن بیستم که زیاده روی است:

به طور مشـخّص همگان بر این باور بودند که استثنا بیش از حد  در کودکـی باعث مشکلات جنسی در بزرگسالی شده است.دیدگاه عمومـی دوران ویکـتوریا این بودکه میل جنسی اساساً خطرناک است و باید مهار شود.

در طی زمان،تغییـرات دیگـری بر نگـرش ها و تجـارب مردم درباره تمایلات جنسی تأثیر گذاشته است.برای مثال فناوری،تجارب جنسی را تغییر می دهد، زیرا شمار کسانی که به مطالب جنسـی در اینتـرنت دسترسـی دارند، به طور چشمگیری افزایش می یابد.

با پیر شدن جمعیّت ایالات متّـحده تأکیـد نویافتـه ای بر حق زندگی جنـسی خوب تا زمان مرگ نمایان شـده اسـت. روشن اسـت که هنگـام مطالعه رفتار جنسی باید هنجارهای فرهنگی متغیر را به یاد داشته باشیم.

در دامنه وسیعی از شاخص ها، مردان بیشتر از زنان درگیـری با افکار و رفـتار جنسی را گزارش می کنـند.امّا مردان در مقایسـه با زنان، فراوانـی فکر کردن درباره رابطه جنسی، استمناوتمایل به رابطه جنسی را بیشتر گزارش می کنند.

و همین طور گزارش می کنند که آرزومند شـرکای جنسـی بیشتر هسـتند و شرکای جنسی بیشتری دارند.

تعریف کژکاری و انحراف:

کژکـاری های جنسـی عـبارت از اخـتلال یا آشفتـگی هایی در میل جنسی، برانگیختگی یا اوج لذّت جنسی هستند، کژکاری ها را معمولاً به عنوان گروهی از مشکلات در حوزه مسایل جنسی بهنجاردر نظـر می گـیرند.که متـفاوت از انحراف جنسی یا نا بهنجاری های جنسی اسـت و آن ها را به عـنوان وابـسته های بالینی جداگانه مورد بررسی قرار می دهند.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف کژکاری و انحراف

اختلال های عملکرد جنسی

انواع اختلال های جنسی

توصیف بالینی کژکاری های جنسی

انواع اختلالات

علّت شناسی کژکاری های جنسی

درمان اختلالات و کژکاری جنسی

درمان مسترز و جانسون برای کژکاری های جنسی

پایان

عنوان : کژکاری جنسی چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.03 مگابایت

تعداد صفحات : 54

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت کژکاری جنسی چیست

 

قیمت فایل فقط 9,500 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت کژکاری جنسی چیست , پاورپوینت کژکاری جنسی چیست , دانلود پاورپوینت کژکاری جنسی چیست , دانلود کژکاری جنسی چیست , کژکاری جنسی چیست , تحقیق کژکاری جنسی چیست , دانلود تحقیق کژکاری جنسی چیست , پروژه کژکاری جنسی چیست , دانلود پروژه کژکاری جنسی چیست , روانشناسی , دانلود پاورپوینت , دانلود روانشناسی , دانلود پاورپوینت روانشناسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.