دانلود پروژه و پاورپوینت

دانلود پروژه و پاورپوینت های دانشجویی

دانلود پروژه و پاورپوینت

دانلود پروژه و پاورپوینت های دانشجویی

پاورپوینت مشکلات مراحل نوجوانی

پاورپوینت مشکلات مراحل نوجوانی

پاورپوینت مشکلات مراحل نوجوانیدسته: روان شناسی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1267 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 36

پاورپوینت مشکلات مراحل نوجوانی شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

 

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت مشکلات مراحل نوجوانی

پاورپوینت مشکلات مراحل نوجوانی شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

با توجه به ویژگیهای خاص نوجوانی ، این دوران با مشکلات خاص خود نیز مواجه است. برخی از این مشکلات شیوع بیشتری داشته و گاه نیازمند مداخله  کمتری هستند، اما برخی دیگر در حد یک ناسازگاری ، یک بیماری و یا اختلال روانی اجتماعی قابل توجه بوده و نیازمند اقدامات مداخله‌گرانه هستند. فراهم نبودن شرائط تربیتی مناسب ، عدم آشنائی اولیا و مربیان با نیازها و ویژگیهای نوجوان و کودکی مشکل‌دار علل اساسی بوجود آمدن مشکلات دوران نوجوانی هستند.

با توجه به اینکه این دوره نیز اهمیت شایان توجهی در زندگی آینده و بزرگسالی فرد دارد و بسیاری از انتخابها و تصمیمها در این دوران انجام می‌شوند، پیشگیری از بروز مشکلات و درمان آنها به توجه و تاکید فراوانی نیاز دارد.

شناخت این مشکلات شاید بعد از شناخت ویژگیها و نیازهای مرحله نوجوانی اولین گام موثر در کمک به نوجوان برای داشتن یک مرحله رشدی سالم می‌باشد.

مهمترین مشکلات نوجوانی

افت تحصیلی

شاید بیش از همه مراحل دیگر در این مرحله افت تحصیلی مشاهده گردد. مسئولین مدارس راهنمایی تحصیلی و والدینی که فرزندانی در مقاطع راهنمایی دارند که با آغاز بلوغ و نوجوانی و تغییرات آن همراه است، معمولا چنین افتی را گزارش می‌کنند. هرچند شدت و ضعف افت تحصیلی در دانش آموزان مختلف متفاوت است، اما به هر حال و با توجه به فراوانی آن در این دوران نیاز به توجه ویژه دارد.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
مهمترین مشکلات نوجوانی
افت تحصیلی
انحرافت جنسی
دوستی با جنس مخالف
انحرافات اجتماعی
اختلالات روانی در نوجوانی
خودکشی
بلوغ زودرس و دیررس
شیوه‌های برخورد با مشکلات دوران نوجوانی
پایان

عنوان : مشکلات مراحل نوجوانی

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.23 مگابایت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت مشکلات مراحل نوجوانی

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت مشکلات مراحل نوجوانی , پاورپوینت مشکلات مراحل نوجوانی , پاورپوینت مشکلات دوران نوجوانی , دانلود پاورپوینت مشکلات دوران نوجوانی , دانلود مشکلات دوران نوجوانی , مشکلات دوران نوجوانی , روانشناسی نوجوانی , پاورپوینت روانشناسی نوجوانی , تحقیق مشکلات دوران نوجوانی , دانلود تحقیق مشکلات دوران نوجوانی , پروژه مشکلات دوران نوجوانی , دانلود پروژه مشکلات دوران نوجوانی , روانشناسی , دانلود پاو

پاورپوینت سندروم پرفکشنیسم یا کمال گرایی افراطی

پاورپوینت سندروم پرفکشنیسم یا کمال گرایی افراطی

پاورپوینت سندروم پرفکشنیسم یا کمال گرایی افراطیدسته: روان شناسی
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 2327 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 36

پاورپوینت سندروم پرفکشنیسم یا کمال گرایی افراطی شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

 

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت سندروم پرفکشنیسم یا کمال گرایی افراطی

پاورپوینت سندروم پرفکشنیسم یا کمال گرایی افراطی شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

آیا در زندگی‌تان نیازمند موفقیت‌های خیلی بزرگ هستید تا احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید؟ هنگامی‌که هدفی دارید و موفق به انجام آن نمی‌شوید احساس می کنید به درد نمی خورید؟
آیا همیشه به بهترین بودن فکر می‌کنید؟

اشتباهات خود را نمی توانید فراموش کنید و برای تان تبدیل به یک عقده/خاطره همیشگی می شود؟
وقتی اشتباهی می کنید، بسیار خجالت می کشید؟

اگر جواب شما به هر پنج سوال بالا مثبت است، شما هم ممکن است مانند خیلی از آدم ها دچار یک مساله روان شناختی باشید: پرفکشنیسم یا کامل گرایی یا کمال گرایی افراطی.

مشکلات اساسی افراد پرفکشنیسم
این گونه افراد با چهار مشکل اساسی در کار و زندگی خود روبرو هستند:

الگوی رفتار اجتنابی دارند: مخرب ترین پیامد کامل گرایی این است که از مسوولیت ها و موقعیتهایی که ما را در معرض ارزیابی قرار می دهد فرار می کنیم.

ترس همیشگی: ما همیشه وحشت بیش از اندازه از شکست و خراب شدن کارها داریم به همین خاطر همیشه در عذابیم

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

مشکلات اساسی افراد پرفکشنیسم

الگوی رفتار اجتنابی دارند

ترس همیشگی

سرزنش درونی همیشگی

تک بعدی شدن

تجویز راهبردی
پایان

عنوان : سندروم پرفکشنیسم یا کمال گرایی افراطی

فرمت : پاورپوینت

حجم : 2.27 مگابایت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت کمال گرایی افراطی چیست

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت سندروم پرفکشنیسم یا کمال گرایی افراطی , پاورپوینت کمال گرایی افراطی چیست , پاورپوینت کمال گرایی نامطلوب چیست , پاورپوینت سندروم پرفکشنیسم چیست , دانلود پاورپوینت کمال گرایی افراطی چیست , دانلود کمال گرایی افراطی چیست , سندروم پرفکشنیسم چیست , روانشناسی رشد , پاورپوینت روانشناسی رشد , تحقیق کمال گرایی نامطلوب چیست , دانلود تحقیق کمال گرایی نامطلوب چیست , پروژه کمال گرایی نامطلوب چیست , دانلود پروژه

پاورپوینت رشد حرکتی نوزاد

پاورپوینت رشد حرکتی نوزاد

پاورپوینت رشد حرکتی نوزاددسته: روان شناسی
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1762 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 42

پاورپوینت رشد حرکتی نوزاد شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

 

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت رشد حرکتی نوزاد

پاورپوینت رشد حرکتی نوزاد شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

نوزاد در موقع تولد هیچ گونه کنترلی بر اعضا و اندام خود ندارد ولی کودک توسط فرایند رشد حرکتی Motor Development که هفته به هفته و ماه به ماه در او بوجود آمده و پیشرفت می‌کند در به حرکت در آوردن ارادی بدن توانایی‌های لازم را به دست می‌آورد. به حرکت در آوردن ارادی هر یک از اعضای بدن مستلزم رشد عضلات آن قسمت از بدن است و قبل از رشد عضلات حرکاتی که در اعضا و اندام دیده می‌شود تصادفی ، غیر ارادی و بعضی مواقع بازتابی است.

در فرایند رشد حرکتی و به کنترل در آوردن اعضای بدن کودک ابتدا به حرکات ناحیه سر مسلط می‌شود و سپس به حرکات دستها و بازوها و بعد به حرکات تنه و در نهایت به حرکات پاها مسلط می‌شود این ترتیب در رشد حرکتی در تمام کودکان دیده می‌شود و در کل ابتدا کودکان اعضای نیم تنه بالای بدن را تحت کنترل خود در آورده و بعد کنترل حرکات نیم تنه پایین بدن را بدست می‌گیرند.

رشد حرکتی ناحیه سر
کودک (نوزاد) در اولین مرحله بر عضلاتی که حرکت «چشم ، تبسم ، خنده و بلند کردن سر» به آنها بستگی دارد به سرعت مسلط می‌شود. ابتدا بر موزونی و تناسب در حرکت «چشم» که در موقع تولد بسیار ضعیف است افزوده می‌شود هر نوزاد طبیعی و سالمی می‌تواند چشم خود را در «دو ماهگی» برروی «جسم ساکن» و در «سه ماهگی» بر روی «جسم متحرک» متمرکز کند و در «چهارماهگی» قادر است که چشمان خود را در جهات مختلف و متناسب با وضع موجود حرکت دهد. «تبسم» در برابر قلقلک نیز در«هفته اول» ظاهر می‌شود ولی «لبخند» در برابر تبسم شخص دیگر تا «سه ماهگی» دیده نمی‌شود.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

رشد حرکتی ناحیه سر

رشد حرکتی در بازوها و دستها

رشد حرکتی تنه

چرخیدن

نشستن

رشد حرکتی پاها

ایستادن

راه رفتن

پایان

عنوان : رشد حرکتی نوزاد

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.72 مگابایت

تعداد صفحات : 42

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت رشد حرکتی نوزاد

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت رشد حرکتی نوزاد , پاورپوینت رشد حرکتی نوزاد , دانلود پاورپوینت رشد حرکتی نوزاد , دانلود رشد حرکتی نوزاد , رشد حرکتی نوزاد , روانشناسی رشد , پاورپوینت روانشناسی رشد , تحقیق رشد حرکتی نوزاد , دانلود تحقیق رشد حرکتی نوزاد , پروژه رشد حرکتی نوزاد , دانلود پروژه رشد حرکتی نوزاد , روانشناسی , دانلود پاورپوینت , دانلود روانشناسی , دانلود پاورپوینت روانشناسی

پاورپوینت خود مراقبتی برای ارتقاء سلامت روان به چه معناست؟

پاورپوینت خود مراقبتی برای ارتقاء سلامت روان به چه معناست؟

پاورپوینت خود مراقبتی برای ارتقاء سلامت روان به چه معناست؟دسته: روان شناسی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 948 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 29

پاورپوینت خود مراقبتی برای ارتقاء سلامت روان به چه معناست؟ شامل 29 اسلاید (ویژه رشته های روان شناسی) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدا

 

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

 

پاورپوینت خود مراقبتی برای ارتقاء سلامت روان به چه معناست؟

پاورپوینت خود مراقبتی برای ارتقاء سلامت روان به چه معناست؟ شامل 29 اسلاید (ویژه رشته های روان شناسی) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

مقدمه:

از زندگی ناامیدید؟ احساس فرسودگی می‌کنید؟ به شما خوش نمی‌گذرد؟ از خودتان ناراضی هستید؟اگر جواب تان مثبت است، پس باید بدانید که تنها نیستید! اما چه باید کرد؟
احساس نارضایتی از خود و زندگی موضوعی است که بسیاری از افراد آن را تجربه می کنند، اما تا زمانی که عملکرد شما را مختل نکرده باشد طبیعی است.  بسیاری از ما در مراحلی از زندگی خود، مشکلی با سلامت ذهنی و روانی خود پیدا می‌کنیم. سلامت روان به اندازه‌ سلامت جسمی در زندگی ما مهم است.

فهرست:

مقدمه:
ابعاد اصلی رفاه و سلامت روان:
مثال‌هایی از افکار مثبت:
مثال‌هایی از افکار منفی:
مثال‌هایی از رفتارهای مثبت:
چرا استرس حالمان را بد می‌کند؟
آیا استرس خوب هم وجود دارد؟
استرس و بیماری جسمی:
کنار آمدن با استرس:
به دنبال حمایت و پشتیبانی باشید:
بر نکات مثبت تمرکز کنید:
یک برنامه‌ عملکردی برای حل مشکل خود داشته باشید:
از خود مراقبت کنید:

.

عنوان: خود مراقبتی برای ارتقاء سلامت روان به چه معناست؟

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 29 اسلاید

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

خود مراقبتی برای ارتقاء سلامت روان پاورپوینت خود مراقبتی برای ارتقاء سلامت روان دانلود پاورپوینت خود مراقبتی برای ارتقاء سلامت روان

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت خود مراقبتی برای ارتقاء سلامت روان به چه معناست؟ , خود مراقبتی برای ارتقاء سلامت روان , پاورپوینت خود مراقبتی برای ارتقاء سلامت روان , دانلود پاورپوینت خود مراقبتی برای ارتقاء سلامت روان , ابعاد اصلی رفاه و سلامت روان , پاورپوینت ابعاد اصلی رفاه و سلامت روان , دانلود پاورپوینت ابعاد اصلی رفاه و سلامت روان , روان شناسی , پاورپوینت روان شناسی , دانلود پاورپوینت روان شناسی , تحقیق روان شناسی , دانلود تحقیق

پاورپوینت فوبیا؛ تو می خندی، او می ترسد!

پاورپوینت فوبیا؛ تو می خندی، او می ترسد!

پاورپوینت فوبیا؛ تو می خندی، او می ترسد!دسته: روان شناسی
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 679 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 27

پاورپوینت فوبیا؛ تو می خندی، او می ترسد! شامل 27 اسلاید (ویژه رشته های روان شناسی) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید

 

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

 

پاورپوینت فوبیا؛ تو می خندی، او می ترسد!

پاورپوینت فوبیا؛ تو می خندی، او می ترسد! شامل 27 اسلاید (ویژه رشته های روان شناسی) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

مقدمه:

زمانی که سهراب سپهری، عبارت «چینی نازک تنهایی من» را روی کاغذ می نوشت، فکرش را هم نمی کرد که کسی از خواندن این عبارت ترکیبی بلند از شعر «واحه ای در لحظه» که برایش خلاقیت فراوانی هم خرج کرده، دچار وحشت شود؛ اما واقعا کسانی هستند که نه تنها با خواندن چنین عباراتی و حشت زده می شوند، بلکه حتی خواندن یک شعر روح نواز هم آن ها را دچار حملات هراس می کند.

فهرست:

مقدمه
سوراخ هراسی یا (Trypophomia)
خواب هراسی (Somniphobia)
نوهراسی (Neophobia)
رنگ زرد هراسی ((Xanthophobia
ناف هراسی (Omphalophobia)
شعر هراسی (metrophobia)
ترس هراسی (Phobophobia)
خنده هراسی (Geliophobia)
پنیر هراسی (Terophobia)
دلقک هراسی (Coulrophobia)
درخت هراسی (Hylophobia)
ریش هراسی (Pogonophobia)
باران هراسی (Ombrophobia)
13 هراسی (Triskaidekaphobia)
نامتقارن هراسی (Asymmetriphobia)

.

عنوان: فوبیا؛ تو می خندی، او می ترسد!

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 27 اسلاید

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

فوبیا پاورپوینت فوبیا دانلود پاورپوینت فوبیا

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت فوبیا؛ تو می خندی، او می ترسد! , فوبیا , پاورپوینت فوبیا , دانلود پاورپوینت فوبیا , رنگ زرد هراسی , پاورپوینت رنگ زرد هراسی , دانلود پاورپوینت رنگ زرد هراسی , نامتقارن هراسی , پاورپوینت نامتقارن هراسی , دانلود پاورپوینت نامتقارن هراسی , روان شناسی , پاورپوینت روان شناسی , دانلود پاورپوینت روان شناسی , تحقیق روان شناسی , دانلود تحقیق روان شناسی , رشته روان شناسی , پاورپوینت رشته روان شناسی , د