دانلود پروژه و پاورپوینت

دانلود پروژه و پاورپوینت های دانشجویی

دانلود پروژه و پاورپوینت

دانلود پروژه و پاورپوینت های دانشجویی

مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی

مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی

مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتیدسته: علوم انسانی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 446 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 43

مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی

 

 

قیمت فایل فقط 27,000 تومان

خرید

مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی

توضیحات: 43صفحه فارسی (word) با منابع کامل

دانلود تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی و مقاله بیس پایان نامه با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه مدیریت دولتی، بحران، بازرگانی، صنعتی، تحول و سایر گرایش های مدیریت، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

خلاصه ای از کار:

- مشتری

- تعریف رضایتمندی مشتری

نکته مهم دیگر در بحث مشتری و مشتری مداری شناخت دقیق و درست و به روز مشتریان گوناگون است.نکته حائز اهمیت درک این واقعیت است که مشتریان یکسان نیستند و طبق نظریه های بازاریابی مشتریان هر بنگاه را میتوان به...............

...................

مدل فورنل:

............

مدل شاخص رضایت مشتری آمریکایی:

..............

- نظریات جامعه شناسی

نتایج بررسی های صورت گرفته توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان آمریکا نشان می دهد حدود 60تا65درصد خریداران خودرو(بسته به بهای پرداخته شده برای آن)مهمترین ویژگی مدنظر خود در هنگام خرید خودرو را نوع و چگونگی خدمات پس از فروش و گارانتی محصول  می دانند در این میان نکته جالب به این موضوع بر می گردد که اغلب(یا در واقع)معتقدند شنیده های آنان در مورد چگونگی برخورد شرکت ها در هنگام ارائه خدمات پس از فروش و کیفیت این خدمات بخش عمده تصویر ذهنی آنان از یک محصول را شکل می دهد. در حالی که صنعت خودرو در کشور مادر طول 10سال گذشته همواره با نزول کیفیت فروش و خدمات پس از فروش مواجه بوده است.در عمل و اگر کمی دقت کنیم متوجه خواهیم شد که خدمات پس از فروش یک خودرو وابسته به کیفیت است چرا که اگر خودرویی با کیفیت بهتر تولید شود نیازمند خدمات پس از فروش پایین تری است ولی متاسفانه در کشور ماکیفیت پایین قطعات و تولید باعث شده است که مراجعات مصرف کننده به نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروش بیشتر شود.درکشور ما متاسفانه یک رابطه معکوس بین کیفیت خوروهای تولیدی و مراجعه خریدار به مراکز خدمات پس از فروش،چه امسال و چه سال های گذشته وجود دارد.به اعتقاد بسیاری از کارشناسان به دلیل اینکه در اقتصاد ایران،شرایط رقابتی بین خودروسازان وجود نداردبنابراین نمی توان انتظار داشت که در عمل فکری برای کیفیت خدمات پس از فروش شود و در نهایت اینکه خدمات پس از فروش در دنیا به اهرمی برای رقابت تبدیل شده است.امروز بخش خدمات پس از فروش،را میتوان قلب تپنده هر صنعت و بویژه خودروسازی دانست قلبی که کارکرد دقیق م منظم آن می تواند تضمین بقا و تداوم حیات این صنعت باشد.(فرقانی،1383،ص31-33).

.................

1ـ نظریه مبادله

..............

2ـ نظریه شبکه ای مبادله

...............

3ـ نظریات احساسات

..................

- مدل های اندازه گیری رضایت مشتری

..............

کیفیت اساسی (الزامات اساسی):

......................

کیفیت عملکردی (الزامات عملکردی)

...............

کیفیت انگیزشی (الزامات انگیزشی)

..............

نظریه چرخه خدمت مطلوب :

............

1- مدل سوئدی (SCSB)

..............

2- مدل آمریکایی (ACSI)

.................

3- مدل اروپایی رضایت مشتری (ECSI)

....................

4- مدل مالزی رضایت مشتری (MCSI)

....................

5-مدل تحلیل شکاف های پنج گانه کیفیت خدمات شکاف های کیفیت خدمات

....................

6-شاخص رضایت مشتری ایرانی (ICSI)

...............

7ـ مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی

................

8ـ مدل سلسله مراتب کیفیت خدمات

..................

9ـ مدل تحلیل شکاف های هفت گانه کیفیت خدمات

................

- خدمات گارانتی

اصطلاح گارانتی[1] عبارت است از قولی لازم که شخصی به شخص دیگر می دهد بگونه ای که اگر شرایط خاصی رخ داد این قول عملی شود. بعنوان مثال وقتی شخصی می خواهد وام بگیرد او نیاز به یک نفر ضامن یا Guarantor دارد تا وی گارانتی – ضمانت – کند که اگر وام گیرنده اصل پول را نپرداخت وی پول را باز پس دهد. دقت کنید که باز پرداخت پول از طریق ضامن یا Guarantor تنها زمانی صورت میگرید که وام گیرنده پول را باز پس ندهد.

..................

وضعیت گارانتی در ایران

.................

شرکت های معتبر گارانتی کالا در ایران

...................

منابع و ماخذ

 

قیمت فایل فقط 27,000 تومان

خرید

برچسب ها : مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی , مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی , مبانی نظری رضایت مشتری , مبانی نظری رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی , مبانی نظری خدمات گارانتی , مبانی نظری , رضایت مشتری , رضایتمندی مشتری , خدمات گارانتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.