دانلود پروژه و پاورپوینت

دانلود پروژه و پاورپوینت های دانشجویی

دانلود پروژه و پاورپوینت

دانلود پروژه و پاورپوینت های دانشجویی

پاورپوینت اختلال حرکت کلیشه ای

پاورپوینت اختلال حرکت کلیشه ای

پاورپوینت اختلال حرکت کلیشه ایدسته: روان شناسی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1381 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 36

پاورپوینت اختلال حرکت کلیشه ای شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

 

 

قیمت فایل فقط 7,800 تومان

خرید

پاورپوینت اختلال حرکت کلیشه ای

پاورپوینت اختلال حرکت کلیشه ای شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

مشخصه ی اصلی ” اختلال حرکت کلیشه ای ” عبارت است از حرکات تکراری ، ظاهرا انگیزه دار ، و بی هدف و بی فایده ، مثل تکان دادن دست به حالت ” بای بای ” اما از بالا به پایین ، زدن سر خود به دیوار یا اشیای دیگر، به جلو و عقب تکان دادن بدن خود.

این رفتارها می توانند مشکل زا باشند زیرا ممکن است به خود-آسیبی ( صدمه یا جراحت وارد کردن به خود) منجر شوند، بر سلامت عمومی فرد تاثیر منفی بگذارند دیگران به فرد انگ بزنند ( استیگما ) ، یادگیری مهارت های جدید را مختل کنند، و در اجرای مهارت های موجود اختلال به وجود آورند.

تعریف

اختلال حرکت کلیشه ای عبارت است از حرکاتی استریوتیپیک که عملکرد معمولی و عادی فرد را مختل میکنند یا اگر جلوی آنها گرفته نشود، ممکن است فرد به خودش آسیب برساند.

ملاکهای تشخیصی اختلال حرکت کلیشه ای
معیار A:
در اختلال حرکت کلیشه ای فرد حرکاتی انجام میدهد که به نظر میرسد مجبور است انجام دهد اما ظاهرا کاربرد خاصی ندارند یا برای هدف خاصی انجام نمی شوند:

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف

ملاکهای تشخیصی اختلال حرکت کلیشه ای

تفاوت اختلال حرکت کلیشه ای با سایر حرکات و رفتارهای فیزیکی تکراری

درمان اختلالات حرکت کلیشه ای

پایان

عنوان : اختلال حرکت کلیشه ای

فرمت : پاورپوینت

حجم :  1.35 مگابایت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت اختلال حرکت کلیشه ای

 

قیمت فایل فقط 7,800 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت اختلال حرکت کلیشه ای , پاورپوینت اختلال حرکت کلیشه ای , دانلود پاورپوینت اختلال حرکت کلیشه ای , پاورپوینت اختلال حرکت تکراری , دانلود پاورپوینت اختلال حرکت تکراری , دانلود اختلال حرکت کلیشه ای , اختلال حرکت کلیشه ای , پاورپوینت آسیب شناسی روانی , دانلود پاورپوینت آسیب شناسی روانی , تحقیق اختلال حرکت کلیشه ای , دانلود تحقیق اختلال حرکت کلیشه ای , پروژه اختلال حرکت کلیشه ای , دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.