دانلود پروژه و پاورپوینت

دانلود پروژه و پاورپوینت های دانشجویی

دانلود پروژه و پاورپوینت

دانلود پروژه و پاورپوینت های دانشجویی

پاورپوینت اختلال آفازی چیست

پاورپوینت اختلال آفازی چیست

پاورپوینت اختلال آفازی چیستدسته: روان شناسی
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1447 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 48

پاورپوینت اختلال آفازی چیست شامل 48 اسلاید است که با پاورپوینت 2016 طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

 

 

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

پاورپوینت اختلال آفازی چیست

پاورپوینت اختلال آفازی چیست شامل 48 اسلاید است که با پاورپوینت 2016 طراحی شده وقابل ویرایش می باشد. این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

استفاده از گفتار برای ارتباط،ویژگی منحصر به فرد انسانهاست. زمانی که گفتار وجود نداشته باشد یا دچار آسیب شده باشد،ضایعه اثرات عمیقی بر روی فرد و خانواده بر جای می گذارد. یکی از مخرب ترین وناراحت کننده ترین ناتوانیها،آفازی است.بسیاری از مردم در مورد آفازی اطلاع چندانی ندارند و شاید اصلا این اصطلاح را نشنیده باشند مگر آنکه یکی از اعضای خانواده یا دوستان دچار آن شده باشند.

آفازی چیست؟

آفازی فقدان نسبی یا کامل در استفاده از زبان است که ممکن است به دنبال یک سکته،ضربه به سر و یا دیگر بیماریهای عصب شناختی به وجود آید.در بیشتر افراد ضایعه به قسمتهایی در نیمکره چپ مغز وارد می شود. آفازی اغلب بطور ناگهانی رخ می دهد و بیمار آفازیک کلام خود را بطور نادرست ادا کرده و یا کلام دیگران را کاملا درک نمی کند.

در بیشتر موارد آفازی به دنبال یک سکته بوجود می آید که در اثر آن مرکز زبان در مغز دچار آسیب می شود. افراد مبتلا، مشکلاتی را در صحبت کردن و درک زبان گفتاری تجربه می کنند. برخی دیگر ممکن است مشکلاتی در خواندن، نوشتن و ریاضیات هم داشته باشند. اگر چه علایم و نشانه ها ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد اما آنچه که در تمام بیماران آفازی ثابت است، مشکلات و محرومیتهایی است که افراد مبتلا و خانواده هایشان در برخورد با مشکلات ارتباطی دارند.

آفازی را باید بتوان از لحاظ بالینی تشخیص داد چرا که وجود آن معرف وجود ضایعه در قشر مغز یا بلافاصله زیر قشر مغز و زیر نیمکره چپ است.

در این زمینه دو استثناء وجود دارد:

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

آفازی چیست؟

عوامل ایجاد آفازی

عوامل موثر در ایجاد آفازی

انواع مختلف آفازی

نحوه تشخیص آفازی

طرز معاینه بیماران آفازیک

درمان آفازی

عنوان : اختلال آفازی چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.41 مگابایت

تعداد صفحات : 48

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت اختلال آفازی چیست

 

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت اختلال آفازی چیست , پاورپوینت اختلال آفازی چیست , پاورپوینت زبان پریشی اکتسابی چیست , پاورپوینت اختلال در زبان آموزی چیست , دانلود پاورپوینت اختلال آفازی چیست , دانلود اختلال آفازی چیست , اختلال آفازی چیست , روانشناسی رشد , پاورپوینت روانشناسی رشد , تحقیق اختلال آفازی چیست , دانلود تحقیق اختلال آفازی چیست , پروژه اختلال آفازی چیست , دانلود پروژه اختلال آفازی چیست , روانشناسی , دا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.