دانلود پروژه و پاورپوینت

دانلود پروژه و پاورپوینت های دانشجویی

دانلود پروژه و پاورپوینت

دانلود پروژه و پاورپوینت های دانشجویی

پاورپوینت مدیریت پرخاشگری

پاورپوینت مدیریت پرخاشگری

پاورپوینت مدیریت پرخاشگریدسته: روان شناسی
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1906 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 36

پاورپوینت مدیریت پرخاشگری شامل 36 اسلاید است که با پاورپوینت 2016 طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

 

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت مدیریت پرخاشگری

پاورپوینت مدیریت پرخاشگری شامل 36 اسلاید است که با پاورپوینت 2016 طراحی شده وقابل ویرایش می باشد. این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

اولین گام به منظور اداره و کنترل خشم این است که باور کنید می‌توانید این کار را انجام دهید. با اینکه همه ما خشم را در زندگی روزمره خود داریم، ولی سعی  می‌کنیم آن را با شیوه‌ای سازنده ابراز کنیم. برخی افراد تا زمانی که فشار ناکامی و خشم درونی ، زندگی روزانه آنان را طاقت فرسا نکرده است، خشم را در خود نگه می‌دارند. برخی دیگر ظاهرا در عصبی شدن ، فریاد کشیدن ، زدن و پرتاب کردن و در کل رفتارهایی که قلبها را می‌شکند، به اموال آسیب می‌رساند و گاهی بدتر از این اعمال ، متخصص و خبره هستند.

کدام؟ کنترل یا حذف پرخاشگری؟

خشم مخرب از لحاظ فردی و اجتماعی به ما آسیب می‌زند. اداره و کنترل خشم لزوما به معنی ابراز کمتر خشم نیست، بلکه به معنی فراگیری شیوه‌ای از ابراز خشم است که برای ما و کسانی که پیرامون ما هستند، مفید باشد.

هرچند ممکن است تصور ابراز خشم به شیوه‌ای سازنده ، تازه و غریب به نظر رسد، ولی باید گفت که چنین امری ممکن است. برای مثال ، برخی افراد وقتی درباره خشم خود می‌نویسند، یا آن را نقاشی می‌کنند، با دوستان و یا اعضای خانواده صحبت می‌کنند، قدم می‌زنند، ورزش می‌کنند و یا آمیزه‌ای از این رفتارها و سایر فعالیتها را انجام می‌دهند، به آرامش دست می‌یابند.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
کدام؟ کنترل یا حذف پرخاشگری؟
تشخیص خشم
کنترل اولیه پرخاشگری
مهار خشم با وقفه اندازی
تغییر اندیشه خشم آمیز
ایجاد بینش و آگاهی نسبت به توان کنترل خود
انتخابهای سالم برای پیشگیری از خشم
روان درمانی پرخاشگری

عنوان : مدیریت پرخاشگری

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.86 مگابایت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت مدیریت پرخاشگری

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت مدیریت پرخاشگری , پاورپوینت مدیریت پرخاشگری , دانلود پاورپوینت مدیریت پرخاشگری , دانلود مدیریت پرخاشگری , مدیریت پرخاشگری , روانشناسی رشد , پاورپوینت روانشناسی رشد , تحقیق مدیریت پرخاشگری , دانلود تحقیق مدیریت پرخاشگری , پروژه مدیریت پرخاشگری , دانلود پروژه مدیریت پرخاشگری , روانشناسی , دانلود پاورپوینت , دانلود روانشناسی , دانلود پاورپوینت روانشناسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.